Интересни неща, на които съм попаднала или които са препоръчали колеги, без претенции за изчерпателност.
Сериали
1。家有儿女1 Къща с деца 1 (2004)
2。仙剑奇侠传3 Легендата за свещения меч и странния герой 3 (2009)
3。北京青年 Пекински младежи (2012)
4。 新红楼梦 Сън в червените покои (2010)
5。老公的春天 Младостта на съпруга ми (2013)
6。神医喜来乐 Носещият радост добър лечител (2003)
7。 家有儿女2 Къща с деца2 (2005)
8。家有儿女3 Къща с деца 3 (2006)
9。家有儿女4 Къща с деца 4 (2007)
10。我的丑娘 Уо дъ чоу нян (2008)
11。 咱们结婚吧 Дай да се оженим (2013)
12。李小龙传奇 Легендата за Брус Лий (2008)
13。 蜗居 Тесен дом(2009)
14. 一一向前冲 Ии се стреми напред(2010)
15. 金玉良缘 Перфектната Двойка(2014)
Абонамент за:
Публикации (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар